2018. május 28., hétfő

Új munkahely

...mert ma már hivatalosan is van nekem olyanom!
(nem, nem érdeklődik fekvésről, törött lábról!!!! Egyszerűen UNOM már!!!! )
Dolgozok, aztán jól van! ...ha már menni nem tudok!
Van saját sofőröm is! Ezek nem hagynak vezetni! Hoznak-visznek! (pedig a múltkor jól meglógtam már...és simán levezetem azt az 5 percet ami a munkahelyemig szükséges az autóval való eljutáshoz!)
Van saját irodám, ami csak az enyém. Én vagyok benne...és senki nem jár át rajtam keresztül! Aki jön, az hozzám jön! Van naaaaagy íróasztalom, L alakú (ergo:még egy mappát is ki tudok nyitni...sőőőt...2 mappát is!...és még akkor is van helyem dolgozni!!! ), légkondim, ablakom amin bejön a fény! Ilyen extrák... nem úgy mint Waldorfiában...
Szóval már megint nem tart el senki. :-D ...pedig de jó is lenne! :-D De komolyan!
....ugyan itt trilliárdos pasit keresek férjhezmenés céljából. Jelige: a Háziistenkirálycsászárt megtarthatom????)

Nincsenek megjegyzések: