2018. május 4., péntek

Izéke

Kaptam ma meseszép, könnyített izékét a lábamra.
Jaaa, természetesen nincs rá állás, meg egyébb ilyen úri huncuttságok, hogy majd leteszem osszt járok rajta! Neeeem! Mankóval szerencsétlenkedem, vagy ugrálok egy lábon.

De ez legalább nem qrvanehéz mint a gipsz meg a műanyag láb. ...és egy másodperc alatt tudom letépni, ha éppen bele van dagadva a lábikóm és őrülök megfelé éjjel a fájástól. :-D Tagadhatatlanul előnyös. 
...és akkor folytatjuk a nagyon kreatív programot még további 2-3-4 hétig. :-/  Miért is gondoltam azt, hogy majd kapok valamit amivel lehet játni?!
JA! Kaptam ma fagyit! Jutalmul, mert jól viselkedtem a doktorbácsinál! 

Azt meséltem, hogy hogy néz ki egy-egy kontrollon való megjelenés? :-D
Tolókocsiba vagyok ültetve, mert az a biztos! 
Majd életem jobbik bal fele izzéééé akarom mondani a Háziistenkirálycsászár feltol az emeletre a rámpán, folyosón. 
Az ügye megvan, hogy a pasi nem százas???? 
Na....akkor el lehet képzelni! 
Nyikorgó gumik, rendőrkanyar, lobog a hajam a szélben, mert ez az eszement futólépésben tologat. Tiszta szerencse, hogy a kanyarban a néni ügyesen elugrott! ...ha kicsit kevésbé fürge simán az ölembe ül és visszük őt is! :-) 
JA...az dokihoz általában úgy érkezünk be a szobába, hogy a jóember majdnem lekoccolja a törött lábammal az ajtófélfát....aztán megborít kicsit a küszöbön. :-D
Visszafelé sem szoktunk lassabban haladni. :-D ...és szerintem minden alkalommal reménykedik a röntgenben...mert ahhoz megint le kell menni a földszintre, majd vissza... 
(Nehogy elhiggyétek ám, hogy mindketten élvezzük ezt a tolókocsis rallyt!!! DEHOOOGYIIIIS! ...csak a közönséget szórakoztatjuk. ...meg különben is! 40 khmmm felett az ember már KOMOLY!!! Neeem csinál ilyeneket! Nem várja ám a kontrollt! )

Nincsenek megjegyzések: