2018. május 2., szerda

Itthon lét

Amit akár élvezhetnék is, de nem nagyon sikerül.
Ma van 3 hete, hogy járásképtelen vagyok (a munkanélküliséget most hagyjuk! Amiatt tényleg nem aggódok...amennyi interjút lemondtam... már rég dolgozhatnék, ha nem pihengélnék inkább)
....és ha minden jól megy akkor máááár csssssaaaaak 5 mondom ÖT hét fekvőgipsz van hátra. 
Remek....az még 5 hét hasba szurkálást is jelent. Ami nem lenne nagy gond, (nagy gyakorlatom van a hasba szúrkálásban, gyakorolhattam a 4 próbálkozás alatt :-/ ) feltéve ha az az elcseszett injekciós tű alkalmas lenne a szúrásra. De nem az. Gyakorlatilag lehetetlen küldetés beszúrni a hasfal bőrébe. Tiszta lila folt vagyok, van hogy 3x-4x szurkálok mire sikerül beadni. Nem mondanám, hogy szórakoztató. Nem teljesen értem minek is ez a vér hígító.... főleg ennyi ideig, de most ez a protokoll.
Azért ebben a lábtörésben is hozom a formám! 
Hogy a bánatban lehet ÍGY eltörni? 
Más bezzeg egy komplikált törés és műtét után sem fexik ennyit! Én meg annyira balfék vagyok, hogy megbotlom a lépcsőn, még csak el sem esek rendesen!!! és kapásból, jó esetben, 8 hét fekvőgipsz. Most komolyan?!?! Noooormááális-e vagyok? 
Mindenki megkérdezi, hogy hogy tört el? ...és látom, ahogy valami naaagy, véres, látványos történetet várnak. Már gondolkoztam rajta, hogy kitalálok valami ütős sztorit, mert ügye az igazság....na, az dög unalom... "áááá, semmi extra! Megbotlottam a lépcsőn felfelé menet."  Naaaaa, hát, nem nevetségesen száááánalmas? De! :-D 
Mennyivel jobban hangzana: 
-ejtőernyős ugrás után rosszul értem földet
-sziklát másztam és leestem egy bazi nagy szikláról.
-qvadozás/motorozás közben kiugrott elém egy vaddisznó, ráfékeztem, átestem a qvadon/motoron.
-gyakoroltam a kötéltáncot a magasban...de nem sikerült.
-véletlenül rálépett a lábamra egy sárkány
-vágtattam az unikornisommal, de rosszul vettünk egy akadályt és leestem a hátáról
...vagy mittudooomééén, akármi! 
Ja.... bónuszként azzal riogatnak a szeretteim, hogy :
-meg kell drótozni, ha nem forr össze
-rosszul fog összeforrni, el kell törni újra és még 8 hét gipsz
-úgysem fogsz tudni járni, újra meg kell majd tanulni. (Ebben lehet valami, mert kb. a felére csoffadt 3 hét alatt a lábam. Most szép karcsú. Mondjuk az izom nyomtalanul tűnt el...)
Mondjuk...azt nem értem mitől forrna rosszul össze? A 3 hét alatt csak 2x csúsztam meg a fürdőszobában és csattantam a béna lábamra... úgyhogy teljesen jó.... amúgy meg egyáltalán nem lépek rá. A drótozás újra eltöréssel kapcsolatban meg nem is írom le, hogy mit gondolok, mert biztos, hogy NEM!!! 
Lassan, ha lekerül ez a waczak a lábamról akkor is féllábon fogok ugrándozni. :-/ Kb, úgy nézek ki, mint egy futóbolond, akin nyárra is rajta maradt a sícipő, vagy mint Tony Stark, amikor rajta marad a bádog. :-) 

Nincsenek megjegyzések: