2018. április 12., csütörtök

Szabadság?!

Beadtam ma a felmondásom. Hétfőtől munkanélküli vagyok. Ráadásul önszántamból.
Egészen délutánig jó ötletnek tűnt..azóta nem annyira.... némileg megrettentem ettől a "munkanélküliségtől" :-(  ...az elmúlt 30 évben nem voltam munkanélküli, nem tartott el senki 15 éves korom óta.... most meg Gábor jól bevásárolt velem. :-( Na, mostantól akkor hívhatom Uramésparancsolómnak, amíg élősködöm a nyakán.... vidám helyzet. :-(
Most kicsit megijedtem ettől az egésztől.
...és azért kicsit sajnálom is.... alapvetően tök jó munkahely lehetett volna ha nem ilyen alkalmatlanok a vezetők... és ha nincs a szarkeverés....a szembe mosolygás, hátulról meg a köpködés. :-/
De végül is ...tudom, hogy jó döntés volt.
6 évig hülyének néztek... 6 éve nem változott semmi.
Szóval jó döntés volt ez...csak most némileg elbizonytalanodtam... :-(
Hiányozni fog a fizetésem kiesése. Persze, tudom....megoldjuk az a remélhetőleg kis időt.:-(
Hiányozni fog BobellásRita és Szilvi is...meg pár tanár, óvónő....és persze, tudom....majd jönnek új emberek és az is milyen jó lesz!
Nem tehetek róla... kicsit autista lehetek...kell nekem az állandóság (úgy látszik még akkor is ha szar...)
Szóval momentán nem tudom mi lesz. :-)
Kicsit még sajnálgatom magam....aztán összeszedem magam és minden jó lesz!
Jó munkahely!
Jó kollégák!
Jó fizetés!
Megbecsülés!
Boldogság!

Nincsenek megjegyzések: