2018. április 9., hétfő

A mai nap margójára


Ölelés(ek) ✔️
Új munkahely ....őőőő izééé.... asszem ma elindul a B terv... (tudooom, halogatom már egy ideje...de alapvetően a munkámat nagyon szeretem, meg a kollégákat is (szűk, közvetlen kör...az a 2-3-4 ember...) ...de kutyából nem lesz szalonna... ennyi .....nem is tudom  mi lenne rájuk a helyes szó... Alkalmatlan? B@lfasz? Inkompetens? Kétszínű?  Hazug? Semmirekellő? Sz@rkeverő? 
...ööööö....vagy esetleg mindez egyben? embert (ráadásul vezető(? max. áramot...de azt is kétlem..)...szerintem ilyen amúgy nincs is! Ja, de Abszurdisztán.... itthon vagyunk! 
...szóval B terv!  :-) 
Tanfolyamra jelentkezés
Munkahely nézelődés....
Betegállomány... és akkor a 2 hét alvás is ✔️
Feles... na, azt továbbra sem szeretem. :-( :-) ...de ettem fagyit, csokit. Azt nem számolhatjuk bele? 

A mai nap margójára meg csak annyit írnék oda, hogy a munkahelyem jelenleg pont olyan mit országunk ( az utókornak, tegnap "választottunk" 2/3-os fidesz többség nyert, de nem politizálunk !...nagyon):
-alkalmatlan vezetés
-balfasz "ellenzék"
-az 1/3 a kétharmad (illetve az 1/4 az új 3/4 = egy ember (új, alkalmatlan, de legalább fiatal létére lusta mint egy vizibivaly) fontosabb 3 (régi, jól dolgozó stb..) embernél....mondoooom...Abszurdisztán!

....és, hogy legyen valami jó is a mai napban:
A nap fényességes pontjai:
Család.
Séta.
Fagyi.
Cuki "gyerekek", "cuki" pasi, és a diplomásleánygyermek. :-)
A nap mondatai:
Képtalálat a következőre: „25 évesen:  anyának igaza van!”

D -Hallod! Idén 25 leszel! Végre jön az "Anyának igaza volt!" korszak! Tuuudoood...az az éves...hogy mit gondol a lánygyerek anyuról..
G- (Röhög, hangosan...nem enyhén gúnyosan...)
Á- IGAZAD van!
D- Na, ugye?!
Á- Nem neked mondtam! A másikanyámnak (aki röhögött!)!!!

...de még van remény! ...csak novemberben lesz negyedévszázados...

Ja, nálunk 2 anyja van a gyereknek! Én vagyok a "mostoha" és van a mááásik (akire egyre jobban hasonlít, bármennyire is lehetetlen a dolog)...és mivel ezt másoknak is előadja, így mostanában többen néztek leszbikusnak...ennél csak akkor néznek jobban amikor bemutatja a "másikanyám"-at aki csak enyhén szakállas de cserébe férfi...és legalább mindig én vagyok az, akit "ezek" ketten kiröhögnek, kifiguráznak...de ez egy mááásik történet lenne, ha megírnám. :-)

Ittend meg a nap képe (mivel ez az egy készült ma):


Na, közben facebookoltam kicsit pihenésként, itt a rengeteg írás közepette...
...és az jutott eszembe egy ilyen "jelöld be a legjobb/legidiótább barátodat (aki pont annyira hülye mint te vagy)" poszt kapcsán, hogy mennyire anti(k)szociális vagyok már!?!? 
Hát, 10-es skálán mennyire ciki már (meg szirupos, csöpögős, nyálas), hogy az összes ember aki eszembe jutott hirtelen mint legjobb (leghülyébb) barát az mind a szeretteim (jó! rokonaim!) köréből kerül ki? Gábor, Ágnes, Gergő :-) Ciki, nem ciki...én ezt szeretem. :-) Azt is, hogy közöttük én vagyok a NORMÁÁÁLIIIS! 
Most komolyan! Ha valahol én vagyok a normális... az elég gáááz! Nem??? De! :-D
....és csak remélem, hogy egyik sem olvassa már a blogot.. ;-) 
Amúgy meg van még pár barátom....nem sok....pár...nem számottevő számú...de cserében ők sem teljesen normálisak....most, hogy így elgondolkoztam rajtuk. :-D (és nem sorolnám fel őket, mert még sértődés lenne, ha valaki kimarad...) 
Azt hiszem kijelenthetem, az elmúlt 40...őőőő..izééé..év tapasztalata alapján:
a teljesen normális emberek baromira unalmasak! Vonzom a hülyéket. Jó s rossz értelemben is! 
Lehet, hogy a munkahelyemmel is "csak" annyi a baj, hogy "normális, átlagos, sznob" emberekkel vagyok körülvéve?? ....pedig ez Waldorfia... azt hinné az ember, hogy itt senki nem normális, pedig de! ...és milyen dögunalmasak?!  Tisztelet a kivételnek.... annak a maroknyinak! ;-) 

Naaaaaa, hát mire leírtam, hogy milyen egy ritka szar napom volt rá is jöttem, hogy tulajdonképpen ma is tündöklően, ragyogóan remek napom volt! :-D
...a 8 óra munkát leszámítva... de ha bele gondolok... az meg nem mindegy? Mit számít? Boldogtalan vagyok tőle? Fenéket! Max ideges, de az mulandó, itthon meg már habkönnyűvé válik az egsz, mert annyira súlytalan, nem központi...csak egy munkahely...cserélhető...minek veszem ennyire magamra? ...van nekem otthonom, ahova jó haza jönni, ahol jól kipuffogtam magam (és MEGHALLGAT!!), ahol szeretet és jóság van  és ami kisimítja a gyűrt idegeket maradéktalanul (vagy újra gyűri :-D).... és azt hiszem ez az, aminek igazán súlya van, ami igazán fontos. A többi csak jelentéktelen bolha köhögés. :-D ..ezt majd igyekszem észben tartani a következő időkben. 

Ápdéjt:
Csak mert eszembe jutott, hogy az is milyen jó volt ma, amikor néztük a csillagokat Ágnessel és hirtelen találtunk 4 göncöl szekeret! ...jóvanna! Hát azt megismerjük! ...mindet! Az összeset! Bárhova is nézünk az égen! ...és még túl is tudjuk licitálni egymást: "Nézd!Nézd! Nézd! Ott is van egy! " :-) 
...meg az is, ahogy a "másikanyja" szívinfraktust (by:anyós exanyós) kapott, mert a leánygyermek haza ért este, aztán nem jött be a házba, hanem az ablak alatt kísértett a sötétben (jó, nem is, mert telefonált, de azért rája hozta a frászt a Háziistenkirálycsászárra!) :-) 

Naaaa, hát vegyem már észre, hogy már-már cukorszirupos-rózsaszíntaknyosan jó nekem! 
...én meg itt rinyáltam délután, hogy milyen szar napom volt! MÁK ellenőrzés? Idióták? Szarkeverés? 20 táblázat? Idegbajos 8 óra munka? Heeee???? Amikor lehet göncöl szekeret is számlálni! Tele szájjal röhögni! Összebújni pasival-gyerekkel-kutyával! Sétálni a napsütésben! 
Maaargiiit!
Nooormáááális???? 

Nincsenek megjegyzések: