2017. november 4., szombat

Az utókornak...

...gondoltam megemlítem:
Vettünk ma egy tök új hasító baltát. 😃
...mert ami van az balta, ez meg hasít... logikus.
...és akkor lassan elkezdünk visszaszámlálni, amikor elkezdi használni.... ;-)

Elkezdtem gondolkozni a karácsonyon.
Egyrészt azon, hogy minek erőlködök, minek fektetek bele ennyi rengeteg energiát, időt? :-/
Mondjuk....ezen 2 egész másodpercig bírtam gondolkozni.
Szeretem a karácsonyi készülődést (magát az ünnepet már NEM!!! ...de ez egy másik történet s hosszú is lenne. )
Szóval a karácsonyi készülődés, tervezgetés marad!
Idén nincsenek (egyenlőre) nagy ötletek.
Pár apróság, pár kiegészítő.

...na, ide írtam egy szép hosszúúúúú bejegyzést... ez a sz@r meg eltüntette!
Pedig sok is volt, meg relatívan értelmes is.
...és egész jól összeszedtem a karácsonyi terveket... :-/
Most akkor 2 perc néma gyász a bejegyzésnek.... aztán mindenki gondoljon valamire, biztos pont azt írtam meg!
....nincs az az isteeeen, hogy én most újra nekifussak az eszmének.
...ha lesz kedvem megírom újra...vagy nem. De ez biztos.

D.

ui: hátha most közzé teszi ez a sz@r....

Nincsenek megjegyzések: