2017. október 27., péntek

Winter Time

Na, hát ha Dora nem szól, el is felejtem ide tenni (meg blogot írni).
Winter Time:


6 azaz hat nap alatt lett kész. Hihetetlen. :-) 
Jóóóó....vsz. sokat segített, hogy elhatároztam minden nap fotózom a haladást és felteszem instára. Ciki lett volna ha elmúlik nap (hét, hónap, év) úgy, hogy egyetlen szemet sem hímeztem. Belegondolva....azt sem tudom, hány elkezdett hímzésem van.... össze kellene szedni őket. 
Na, egy ideje úgy is tervezgetem a kupleráj felszámolását, (nem, qrvák sajnos nincsenek, pedig akkor legalább bevétel lenne, de így csak a kupi van! :-/ ) majd innen-onnan meg még amonnan is összeszedegetem az elkezdetteket és lefotózom őket. Együtt. Szerintem 2-3 darabnál több lesz... 
JA! Winter Time! 

A színei köszönő viszonyban sincsenek az eredetivel, de ez ügyebár engem ritkán szokott zavarni és fotózni sem tudok jobban (sőt! Egyre rosszabb a telefon kamerája.)Eme mű tervezője sem fordul meg nálunk sűrűn.... más meg nem hiszem, hogy ismeri a viszonyítás alapját, főleg az én antihímzős családomban! ;-) 

D.

1 megjegyzés:

Dora írta...

Oh, milyen jó lett! Nagyon tetszik!
Lehet hogy nem az eredeti, de nem ismerem a mintát, úgyhogy nem zavart meg egyáltalán :)

tényleg gyors voltál vele! Hát én mostanában olyan tetű vagyok a hímzéssel, semmi nem halad. Lehet azt kéne csinálnom, hogy heti jelentés a blogomon legalább... akkor történne valami velük.

Nekem is elképesztően sok megkezdett van... durva... és van aminek a múltkori pakoláskor nem találtam a mintáját sem...